CMOSA

Thomas Uyttebroeck is CEO van het bloeiende loodgietersbedrijf CMOSA. Dankzij een brandingbureau werkte CMOSA al aan een duidelijke boodschap en een aantrekkelijk design. De laatste stap was het programmeren en implementeren van de website.

Challenge

De uitdaging was om de suggestie die het brandingbedrijf aan CMOSA gaf, tot op de pixel te respecteren. Maar bovendien had Thomas een tool nodig om zijn sollicitatieprocedure gemakkelijk te beheren. Natuurlijk moest alles naadloos in elkaar overgaan, zodat hij de meeste velden en afbeeldingen van zijn website kon aanpassen.

Solution

De oplossing die we hebben gekozen is een CMS dat helemaal is afgestemd op de behoeften van Thomas. Het is ontworpen in een "wat je ziet is wat je krijgt"-aanpak, zodat hij geen seconde verliest wanneer hij nieuwe applicaties moet verwerken en op zijn website moet plaatsen. Het React-framework werd gebruikt voor de voorkant. Voor de achterkant was het PHP Laravel framework de oplossing.

Resultaat

Het resultaat van dit project is een creatieve website die van de grond af aan is opgebouwd en die zowel modern als gebruiksvriendelijk is.